DINSDAG 5 NOVEMBER 2019

It is better to fail in originality than to succeed in imitation.

CampFire ProudMary Employer Branding

Elke HR manager beseft het ondertussen wel: om de juiste mensen aan te trekken, moet je er als werkgeversmerk helemaal staan. Maar hoe krijg je jouw organisatie mee in je employer branding missie? Hoe vertaal je jouw verhaal naar mogelijke kandidaten?

In deze Campfire Session leggen we samen met Riet De Sadeleer van Expeditie O een aantal mechanismen bloot die jouw organisatie écht vooruit helpen. 

Want employer branding is méér dan een opvallende visual. We analyseren het hele proces: hoe je interne medewerkers mee krijgt en hoe je een wervend verhaal bouwt dat toekomstige collega's warm maakt voor jouw bedrijf.

VOOR WIE?

  • CEO's van kmo's en Business Unit Managers die zich afvragen hoe andere bedrijven wel de juiste kandidaten weten aan te trekken.
  • HR managers en medewerkers die hun ideeën intern moeilijk verkocht krijgen.
  • Marketing Managers en Communicatiedirecteurs die hun HR afdeling willen ondersteunen om zo de groeiplannen van hun bedrijf te helpen realiseren.

PROGRAMMA

  • Het belang van interne waarden voor de groei van je onderneming.
  • Hoe bepaal je je interne waarden?
  • Wat is je employer value proposition?
  • Hoe neem je mogelijke hindernissen weg bij je medewerkers die de groei in de weg staan?
  • Hoe maak je ambassadeurs van je medewerkers?
  • Hoe creëer je een draagvlak om je onderneming verder te laten groeien?
  • Waarom eerst je interne communicatie optimaliseren vooraleer je extern gaat communiceren?
  • Het belang van heldere verwachtigen en een kritische kijk op je organisatie voor je strategisch plan.
  • Hoe ontwikkel je een sterk creatief communicatieconcept op basis van je interne waarden?

VERTEL ONS WAT JE BEZIGHOUDT.

Om ervoor te zorgen dat deze sessie op maat van jouw noden is, willen we graag van je weten welke employer branding uitdaging jou 's nachts wakker houdt.
We voorzien tijd voor een Q&A aan het eind van de sessie waar we op jouw  vragen ingaan.

PRAKTISCH

Het vuur knettert in de showroom van onze klant beMatrix, Wijnendalestraat 174, 8800 Roeselare

19u30: Walk-in & tasty welcome

20u00: Interne waarden - Tina Fabry (Proud Mary)

20u20: Een gezonde organisatiecultuur als sleutel tot employer engagement - Riet De Sadeleer (Expeditie-O)

20u45: Short break met ukelele (we zoeken nog talent)

20u50: Je verhaal vertaald naar een creatief communicatieconcept - Tina Fabry (Proud Mary)

21u15: Q&A

21u30: Networking en pintjes rond het kampvuur 

DE AKELA'S

Riet De Sadeleer // Expeditie O

Riet is al meer dan 15 jaar actief bij kmo's. Wat haar keer op keer verwonderde was waarom het ene bedrijf met eenzelfde product of dienst succesvoller was dan het andere. Het antwoord: betrokkenheid. Organisaties die erin slagen om hun mensen verliefd op hen te laten worden, behalen naast een gezonde bedrijfscultuur ook telkens opnieuw betere resultaten. Vanuit die overtuiging is Expeditie O ontstaan.

Als creatief procesbegeleider, facilitator, sparringpartner, trainer en inzicht-gever begeleidt ze organisaties, teams & mens in verandering. Ze zet zich dagelijks in om teams te versterken, positieve attitude te realiseren en mensen op het juiste moment en de juiste plaats de juiste dingen te laten doen.

Tina Fabry // Proud Mary

In 2012, na een carrière bij verschillende reclamebureaus en werk voor zowel lokale als internationale klanten, richtte Tina Proud Mary op. Ze helpt bedrijven groeien door trots te communiceren. Verwacht van haar geen ingewikkelde of wollige theoretische adviezen, maar een hands-on aanpak en uitvoerbare plannen die perfect geënt zijn op het unieke DNA van jouw onderneming.

Met meer dan twintig jaar ervaring in verschillende reclamewatertjes hielp ze veel bedrijven — van starters tot groeiers — een gepaste communicatietoon vinden en die op een creatieve manier uitdragen. Daarnaast is ze een boeiende public speaker en docent.

BRANDT HET VUUR AL?

Deelnemen kost € 30. Schrijf je snel in via riet@expeditie-o.be, het aantal plaatsen is beperkt.
Klanten verwelkomen we gratis!
Na inschrijving ontvang je per mail jouw factuur met uitnodiging tot betaling.
No show fee = € 30.

 

Nood aan verandering of gewoon een gezellig babbeltje slaan?

Neem contact op